vragen? Neem gerust telefonisch contact met ons op: 085 2012182
vragen? Neem gerust contact op per e-mail: info@accuzorg.nl
0

View Wishlist Add all to cart

Aanmelden

Lost password?

0 Winkelmandje € 0,00 0

No products in the cart.

Ga terug naar fietsaccu merken
Shopping cart (0)
Subtotaal: € 0,00

Bekijk winkelwagenAfrekenen

  • Populaire fietsaccu merken
  • Overige fietsaccu merken
  • Klantenservice & contact
  • Ondernemersportaal
  • Vacatures

Klantenservice

Locatie

Nobelstraat 16 zevenaar

telefoonnummer

085 2012182

E-mailadres

info@accuzorg.nl

    Contact opnemen

    Heeft u algemene vragen of opmerkingen?

    Vul het contactformulier in

    Veel gestelde vragen?

    heeft u nog enkele vragen kunt u gerust contact opnemen, anders kijk even of uw vraag hieronder staat vermeld.

    Kan ik ook een nieuwe accu kopen bij AccuZorg?

    Op dit moment is onze website nog niet ingericht als webshop. Toch kunnen we nagenoeg alle merken en type accu’s nieuw leveren voor scherpe prijzen, ook de accu’s die wel gereviseerd kunnen worden. Staat uw accu er niet bij? Dat wil niet zeggen dat we die niet hebben of kunnen reviseren. Stuur een mail naar  info@reprofietsaccu.nl en maak uw verzoek of wensen kenbaar.

    Wat is BMS (Batterij management Systeem)?

    Dit is een noodzakelijk stuk elektronica om ervoor te zorgen dat uw accu optimaal en veilig gebruikt kan worden. In moderne accu’s zit een BMS. (Batterij managementsysteem).

    Deze kan 3 functies hebben. Laden, ontladen en communicatie.

    Wat kost het reviseren?

    Dat is afhankelijk van de accu zelf. Er zijn verschillende soorten accu pakketten op de markt. Denk aan 24 volt of 36 volt etc. Ook de sterkte van uw accupakket bepaalt tenslotte de prijs. Een sterkere accu is altijd duurder.

    Hoe lang moet ik wachten op mijn gereviseerde accu?

    U sluit zich aan op uw voorganger. Door drukte kan het voorkomen dat u langer moet wachten dan gewenst. U doet er altijd verstandig aan om een revisie zo snel mogelijk aan te bieden, bij voorkeur niet in het hoogseizoen als u er haast mee heeft. In uitzonderlijke gevallen kan uw accu naar voren worden geschoven. Denk aan medische redenen of lichamelijke beperkingen.

    Hoe kom ik er achter hoeveel kilometers ik kan rijden op mijn accu?

    Het zou natuurlijk geweldig zijn om de kilometers in te schatten. Helaas is dat niet mogelijk door externe omstandigheden. Denk aan gewicht, onderhoud, of u wel of geen tegenwind heeft of hoe hoog de ondersteuning staat. Zoals u ziet zijn er redenen om geen kilometers te noemen. AccuZorg garandeert het vermogen wat in uw accu zit. Mocht u bij een accu van 36 volt en een vermogen van 10 ah (360 Wh) gewend te zijn om 50 kilometer te kunnen fietsen, dan mag u bij een gereviseerde accu hetzelfde verwachten.

    Ik heb mijn gereviseerde accu binnen en wat nu?

    Het eerste wat u doet is controleren of alles normaal werkt. Plaats de accu in de fiets en zet de fiets aan. Als alles goed is gegaan, werkt de fiets weer zoals u gewend bent. Zet de accu op de lader en laad die geheel op. Mocht uw accu niet reageren zoals u gewend bent, neem dan direct met ons contact op!

    Kan ik de accu direct na een rit weer opladen?

    Ja en nee. Ja, omdat het kan, maar of het verstandig is? U kunt beter even een half uurtje wachten. De cellen hebben hun energie gegeven en dat zorgt er voor dat ze warm worden. Na dat half uurtje zet u hem weer op de lader.

    Kan ik ondertussen gewoon doorfietsen?

    Dat kan altijd. Maar veel fietsen hebben dan een hogere weerstand waardoor fietsen geen plezier meer is. U mist immers de ondersteuning.

    Kan ik een reserve accu lenen?

    Helaas niet. Accu’s maken is altijd maatwerk.

    Hoe snel laadt mijn accu straks op?

    Veel laders hebben een laadstroom van 2ah. Een accu van 10ah zou dus theoretisch in vijf uur vol moeten zijn. Hoe groter de accu, hoe langer het laden duurt. AccuZorg heeft intelligente laders op voorraad voor nagenoeg alle modellen met een hogere laadstroom.

    Gaat mijn accu meer stroom verbruiken na revisie?

    Nee. Verbruik heeft altijd te maken met uw vervoersmiddel zelf. Bij een revisie verandert er dus niets.

    Blaas ik niets op na de revisie?

    Nee, er kan niets mis gaan na revisie. Wij testen uw accu altijd uitgebreid voor u hem terug krijgt.

    Met wat voor merken cellen werken jullie?

    A-merken. De keuze is reuze, maar we kiezen voor het hoogst haalbare. Kwaliteit en duurzaamheid zijn  kernwoorden die we gebruiken. AccuZorg wil alleen het beste wat er te verkrijgen is op dat moment en zal altijd streven naar verbeteringen. Samsung, Panasonic, Sanyo, LG, Xcell, Japcell en Multicell zijn een paar merken waar we mee werken.

    Moet mijn accu altijd op de lader?

    Nee! Vol = vol. Techniek is leuk als het prima werkt. Maar techniek kun je niet altijd vertrouwen. Maak de lader altijd van de accu los als die vol is en laad nooit onbeheerd uw accu. Als u gaat slapen of weg moet, stop met laden van de accu, al is die nog niet helemaal vol. 

    Heb ik garantie op de revisie?

    Ja, u heeft een vol jaar garantie op de revisie zelf. Niet op de inwendige elektronica zelf, of ook die moet vervangen zijn door ons (zie factuur). U heeft een vol jaar garantie door de ons geleverde werkzaamheden. Een vol jaar omdat we niet op een dag kijken. We kijken per maand namelijk. U krijgt garantie per een hele maand. Of u nu de eerste dag of de laatste dag van een maand gefactureerd staat, maakt voor ons niets uit. Zo kan dus een rekening op dag 1 van een maand een extra maand garantie opleveren. Ook doen we niet zo moeilijk als u buiten dat volle jaar problemen krijgt met een door ons gereviseerd product. We hebben een coulance regeling.  Op waterschade zit nooit garantie op. Accu’s zijn meestal niet 100% waterdicht maar kunnen wel tegen een buitje.  U blijft zelfverantwoordelijk om waterschade te voorkomen.  Een eventuele diepteontlading door het niet op tijd laden van uw accu blijft ook uw eigen verantwoordelijkheid. Bij een diepteontlading en/of waterschade kunt u het beste dat zo snel als mogelijk aanbieden om eventuele gevolgschade te voorkomen.

    Kan ik een sterkere accu bij jullie krijgen?

    Ja, In de meeste gevallen is dat mogelijk.

    Kan AccuZorg ook andere accu’s reviseren?

    Vaak wel, mits de fabrikant niet zijn best heeft gedaan dit te voorkomen. Accu’s worden wel eens kunststof gelast en dan krijg je deze niet “normaal” open. Zitten er schroeven in? Dan kunnen we de accu openmaken en de accu eventueel reviseren. Het komt ook vaak voor dat men de accu volstort om te voorkomen dat een revisie mogelijk is. Mits het veilig en professioneel uitgevoerd kan worden zullen we deze uitdaging niet uit de weg gaan. Het kan dus voorkomen dat wij de revisie niet uitvoeren terwijl een collega dat wel doet.

    Mijn gereviseerde accu indicator werkt anders dan ik gewend ben?

    Dat is heel normaal, u begint weer bij start. Li-ion accu’s moeten zich zetten (verouderen). Wat niets anders betekent dat een accu nog niet maximaal presseert. U heeft minimaal 5 tot maximaal 10 ontladingen nodig wilt u uitkomen op 100% van het accu vermogen. Dit is heel normaal. Het kan voorkomen dat uw indicator snel zakt, maar blijft hangen op het laatste streepje. De accu is niet leeg, maar nog niet gezet. Wees vooral geduldig en rijd gerust de accu leeg. Vaak merkt u dat doordat de ondersteuning af en toe weg valt. Zet op dat moment de ondersteuning op minimaal om nog thuis te komen. Laad hierna de accu volledig op binnen 48 uur.

    Wat doen jullie met onze oude accu’s?

    Om te beginnen bieden wij die aan voor recycling. Een erkend bedrijf haalt onze containers regelmatig op en verwerkt deze producten tot een nieuw product. Maar voor zoiets gebeurt, halen wij de geschikte cellen voor onze powerbank eruit. Die cellen zijn vaak nog prima te gebruiken voor een powerbank. Dit is natuurlijk de ultieme manier van duurzaam bezig zijn.

    Hoe kan ik het beste langdurig een accu opslaan?

    Denk aan opslag in de winter wanneer u minder fietst. Accu’s houden niet van kou. Opslaan doe je het beste in een verwarmde omgeving. Laad de accu gewoon op zoals u gewend bent   en zet de accu weer terug in een verwarmde omgeving. Herhaal dat nogmaals na 3 maanden.

    Elke keer opladen, heeft dat invloed op de levensduur van mijn accu?

    Ja. Er word uitgegaan van 1000 ladingen per accu. Of je nu bij 25% leeg de accu aan de lader hangt of bij 75% leeg, maakt niets uit. Rijd de accu zo leeg mogelijk voor u hem gaat laden. Zo wint u tijd en verlengt u de levensduur van de accu. Een grote accu maakt niet alleen veel meer kilometers, maar het aantal ladingen wordt over een grotere periode verspreid. Dus gaat de accu ook veel langer mee.

    icons8-done-48

    Scherpste prijs

    icons8-done-48

    Altijd duurzame en voordelige oplossing

    icons8-done-48

    Altijd professioneel en met zorg gereviseerd

    icons8-done-48

    Klantenservice 4,7 / 5

    Heeft u hulp nodig?

    Bekijk onze klantenservice pagina of klik op de knop om ons direct te contacteren!
    Neem contact op

    Volg je ons al op sociale media?

    Volg ons op social media en blijf op de hoogte van onze laatste nieuws.

    Facebook Linkedin
    • Overige links

      • Algemene voorwaarden

      • Privacy Beleid

      • Contact

      • Vacature

      • KvK-nummer: 69119406

    Copyright © 2025 AccuZorg, alle rechten voorbehouden.
    Op al onze producten en diensten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing

    iDeal betalingen beschikbaar
    Accuzorg.nl
    Beheer toestemming
    Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
    Functioneel Altijd actief
    De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
    Voorkeuren
    De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
    Statistieken
    De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
    Marketing
    De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
    Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
    Bekijk voorkeuren
    {title} {title} {title}